Deklaracja dostępności

DOSTĘPNOŚĆ CYFROWA CENTRUM INNOWACJI AUDIOWIZUALNYCH W LUBINIE

Centrum Innowacji Audiowizualnych w Lubinie zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej www.cia.lubin.pl zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Data publikacji strony internetowej: 29 maja 2015 r.

Data ostatniej aktualizacji: 30 grudnia 2020 r.

STATUS POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z USTAWĄ

Strona internetowa centrum jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu następujących niezgodności lub wyłączeń:

– szablon strony internetowej nie jest zgodny z wymogami ustawy,

– całkowita dostępność strony niosłaby za sobą nadmierne obciążenia dla podmiotu publicznego.

TREŚCI NIEDOSTĘPNE:

Niektóre linki nie posiadają treści ani tytułu lub alt zawartego obrazu jest pusty lub go brakuje; kilka elementów wejściowych typu plik, tekst lub hasło, element wyboru lub obszar tekstowy nie mają tytułu ani przypisanej etykiety; brak opisów zdjęć, tekstu alternatywnego dla czytników ekranu; umieszczone w serwisie linki przechodzące do serwisów instagram.com i facebook.com nie mają dołączonych napisów.

Deklarację sporządzono dnia 23 września 2020 r. na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny. Data ostatniej aktualizacji deklaracji: 29 grudnia 2020 r.

INFORMACJE ZWROTNE I DANE KONTAKTOWE

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą do kontaktu jest Justyna Wan, e-mail: info@cia.lubin.pl, telefon: (076) 847 86 78. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu.

Żądanie powinno zawierać: dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie strony internetowej lub jej elementu czy aplikację mobilną oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba zgłaszająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Zgłoszenie powinno zostać rozpatrzone nie później niż 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie będzie możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia zgłoszenia. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

SKARGI I ODWOŁANIA

W przypadku odmowy realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji lub niedotrzymania w/w terminów, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury, skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich https:///www.rpo.gov.pl/